ponedeljek, 5. december 2011

Kako se prijaviti na partis?

Tudi vas muči vprašanje, kako se prijaviti na partis? Interaktivni spletni portal partis.si ponuja širok izbor ti. torrent povezav za izmenjavo datotek po sistemu P2P. Vse kar morate storiti za prijavo v servis je registracija uporabnika. Za dostop morate vpisati uporabniško ime, pa tudi polje elektronska pošta, prav tako pa potrebujete tudi geslo in to je to.


11 komentarjev:

Unknown pravi ...

tu8

Unknown pravi ...

Meni pa vedno napiše, da je varnostna koda napačna, čeprav jaz ne vidim napake. Na pomoč?

Unknown pravi ...

ja kako se pa prijavs na partis sj se ni mogoce cepa partis sploh se prav ne dela ce iscejo beta testerje za nov partis ...

Bogdan pravi ...

Zdaj, ko je Partis že v redu, pa mi ne prepoznava maila. Posledično se ne morem prijaviti. Kaj zdaj?

Unknown pravi ...

Sem de hotel prijavit pa piše narobe geslo ali prijava

Unknown pravi ...

Tudi meni ne deluje in ne vem kaj naj se storim.

Unknown pravi ...

napiše narobe geslo ali prijava

Rok pravi ...

Men isto...Lohk bi kdo nam dal nasvet iz Partis ekipe...Hvala

Unknown pravi ...

meni tudi ne dela

Unknown pravi ...

Te spletne strani ni za registracijo

Unknown pravi ...

Na novo se ni možno registrirati

Objavite komentar